УСТЬ-КАМЕНОГОРСК. КАЗИНФОРМ — В связи с введением ограничительных мер в городах Усть-Каменогорск и Семей с целью контроля въезда и выезда (в том числе запрета) выставлено 15 контрольно-пропускных пунктов, в областном центре – 7, в Семее – 8, передает МИА «Казинформ» со ссылкой на пресс-службу депаратмента полиции ВКО. Об этом сообщает Преступная Россия Во время введения новых ограничений полицейские и военнослужащие продолжат работать в усиленном режиме. Стражи правопорядка полностью оснащены средствами индивидуальной защиты и несут службу в трёхсменном режиме по 8 ч ...

Экономика

    Новости

    «Схеми» виступили із заявою через погрози від Офісу Президента

    Журналісти програми «Схеми» відреагувала на намір Офісу президента подати на них до суду через розслідування про поїздку Володимира Зеленського до Омана.

    Об этом сообщает Руспрес


    Заява редакції опубліковано виданням “Радіо Свобода“.

    censor.net.ua

    Як повідомлялося раніше, в останньому випуску програми “Схеми” йшлося про те, що секретар Радбезу Росії Микола Патрушев відвідував Маскат в Омані, коли там перебував президент України Володимир Зеленський. За інформацією журналістів, російський силовик прилетів тим же чартерним літаком, який через добу доставив президента України з Маската до Києва. Офіс Президента України заявив, що подає до суду на програму “Схеми” з вимогою спростувати неправдиву інформацію, озвучену в сюжеті.

    Журналісти зазначили, що не розуміють, яка саме інформація, озвучена в сюжеті, є неправдивою.

    “Ми чекаємо на цей документ (позов ОПУ — ред.). Можливо, з позову ми зрозуміємо, що конкретно з озвученого в сюжеті, на думку ОП, є неправдою? Що Зеленський був в Омані? Що він повертався чартерним бортом 9H-VJN? Що саме цим бортом туди напередодні прилетів Патрушев із Москви? Що в Омані із Зеленським був Андрій Єрмак? Якщо ж у ОП хочуть спростувати зустріч Патрушева та Зеленського – то, по-перше, у матеріалі немає тверджень про те, що така зустріч відбулася. По-друге, позиція Офісу президента була повною мірою представлена у сюжеті”, — зауважили в редакції “Схем”.

    Також журналісти заявили, що від початку історії з Оманом “саме Офіс президента не договорював, приховував і навіть свідомо чи ні, дезінформував суспільство” і поводився так само. Попередження Офісу Президента громадському мовнику — телеканалу “UA: Перший” — на якому виходить програма “Схеми” журналісти сприйняли як тиск та втручання в справи редакції.

    “Замість того, щоб відповісти на запитання, які досі залишаються без відповіді, і прояснити досі незрозумілі моменти – Андрій Єрмак та Офіс президента у своїх заявах вдаються до дискредитації редакції та погрожують судом журналістам, які намагаються пролити світло на всю цю історію. Також через вихід нашого матеріалу Офіс президента дозволив собі зробити публічний сигнал-застереження Суспільному мовнику, що важко тлумачити інакше, аніж тиск та втручання в редакційні справи. … Коли конкретному президенту, міністру чи депутату не подобається, що транслює Суспільний мовник, це не означає, що він має право на нього публічно тиснути”, — наголосили вони.

    Нагадаймо, 5 січня ЗМІ опублікували фотографії, на яких був зображений Володимир Зеленський на території 5-зіркового готелю Al Bustan Palace Ritz-Carlton Hotel – найдорожчого в султанаті Оман. Після повідомлення в ЗМІ прес-служба українського лідера заявила, що Зеленський у найближчі дні проведе в Омані зустрічі на вищому рівні.

    За підрахунками журналістів, відпочинок в Омані, без урахування вартості перельоту з Києва, обійшовся президенту не менше ніж в 2,5 млн гривень. В офіційній відповіді Державного управління справами вказувалося, що Володимир Зеленський здійснив поїздку до Оману на початку січня 2020 року за чиїсь приватні кошти.

    У МЗС України заявили, що візит президента Володимира Зеленського в Оман був спрямований на “підтримку позитивної динаміки” у відносинах між країнами. При цьому лише 12% українців повірили, що поїздка Володимира Зеленського до Оману була робочою. Про це свідчать підсумки опитування, проведеного соціологічною службою “Центру Разумкова” з 17 по 21 січня.

    • Після виходу програми “Схеми” очільник Офісу президента Андрій Єрмак заявив, що наведені журналістами дані не підкріплені фактами і необ’єктивні. Він зазначив, що сюжет “Схем” – “брехня від початку і до кінця, і немає жодного об’єктивного твердження, яке могло б стати реальним, ґрунтовним предметом для обговорення”.
    • Раніше вже колишній голова Офісу президента Андрій Богдан на запит народного депутата від “Європейської Солідарності” Олексія Гончаренка відповів, що візит президента України Володимира Зеленського до Оману не був офіційним і здійснювався за рахунок особистих коштів


    Букви


    Джерело статті: “http://cripo.com.ua/news/society/shemi-vistupili-iz-zayavoyu-cherez-pogrozi-vid-ofisu-prezidenta/”